//
you're reading...
ACTUALITATE, Uncategorized

MASCARADA COVID: Asimptomaticii poartă toată viața Sars Cov 2 în ei? Nu ați zis că trece după maxim 2 săptămâni? De ce botnița pentru oamenii sănătoși?

  • Ce bag / injectez în corpul meu DECID sau APROB doar eu….

  • Respectați și decizia / opinia celor care nu au încredere în acest vaccin!

  • Mascarada secolului XXI, o boala – covid19 –  care nu omoară pe nimeni…

  • Crima perfectă – au murit oameni cu zile…neprimind tratamentele la bolile lor…

  • Și chiar dacă aș fi asimptomatic…eu port toată viața virusul Sars Cov 2 în mine? Nu trece după maxim 2 săptămâni?

  • Așadar dacă nu ai simptome = ești SĂNĂTOS….

  • Tot ce înseamnă informație contrară vaccinare pe Internet, televiziuni și presa scrisă va fi CENZURATĂ…

  • Urmează și Cântarea României la vaccinare… Mai e puțin până atunci….

Ce bag / injectez în corpul meu DECID sau APROB doar eu…

Și nu STATUL și nici MINORITATEA sau MAJORITATEA populației… E dreptul meu fundamental de a respinge un tratament medicamentos / medical, mai ales dacă partea mea cognitivă realizează inutilitatea sau toxicitatea acelui tratament medical….

Folosindu-se de covid, s-a ajuns la crima perfectă, oameni bolnavi de toate bolile lumii nu și-au mai primit tratamentele necesare… fiind pseudo-tratați de… covid.

Cică au apărut vaccinurile anti covid și că nu ar avea efecte secundare!

Perfect, faceți-le voi, cei ce aveți încredere! În stat !

Statul care nu își asumă nici o răspundere!

Dar, în același timp,  respectați și decizia / opinia celor care nu au încredere în acest vaccin!

Ba mai mult ieșiți în stradă dacă vaccinarea devine obligatorie sau e condiționată de drepturi fundamentale…

Orice e obligatoriu devine VIOL…

Mascarada secolului XXI, o boala – covid19 –  care nu omoară pe nimeni…

Dar care a înglobat morții naturale și / sau de la alte boli mortale, fără a se face legala  și obligatoria autopsie care ar fi demonstrat opusul (că cică așa a recomandat un ONG numit OMS – mafia industriei farmaceutice la nivel mondial)…

Suntem bombardați, culmea se stat, cu cifre false pentru a duce  la paroxism psihoza…

Oamenii știu și tac ca în Sindromul Stockholm…

Am fost îmbotnițați cu cârpe inutile…

Mă întreb si va întreb: Dacă nu sunt bolnav de ce sunt numit eventual asimptomatic și nu IMUN la boală?

Și chiar dacă aș fi asimptomatic… eu port toată viața virusul Sars Cov 2 în mine? Nu trece după maxim 2 săptămâni?

Așadar  rezultă că dacă nu ai simptome = ești SĂNĂTOS….???

Urmează vaccinarea, dar mai înainte tot ce înseamnă informație contrara vaccinare pe Internet, televiziuni și presa scrisă va fi CENZURATĂ

Urmează și Cântarea României la vaccinare… Mai e puțin până atunci….

(Florin Adrian Deaconu)

Discussion

No comments yet.

Leave a comment

Recent Posts

December 2020
M T W T F S S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031