//
you're reading...
Uncategorized

Către copilul care va fi ucis de mască!!!

Către copilul care va fi ucis…

de mască!!!

Va fi imposibil să mai crești aici… pe pământ…

De acum… Raiul îți aparține pe deplin…

Înainte să crești și să guști viața, să râzi… să zâmbești… să urăști!

Tu… vei dori să pui întrebări de tipul cum a fost posibilă această crimă?

Mă voi preface că știu multe, dar va fi dificil…

Va fi dificil să-mi cer scuze pentru o lume care este ceea ce este…

O minciună pe care toți o știu, dar nimeni nu o recunoaște…

Îmi pare rău, copil frumos, că… nu am făcut mai mult…

În felul meu, mic, am încercat… ceva, am strigat: masca ucide!!!

Unii au auzit, dar cei mai mulți nu, ori s-au prefăcut că nu aud…

Acum, va fi imposibil ca mama, tata să-ți spună: La mulți ani!!!

La fiecare zi de naștere Vei sărbători, în felul tău:

Vei zâmbi și vei dansa, ne vei ierta, în felul tău adolescentin!

(Florin Adrian Deaconu)

Discussion

No comments yet.

Leave a comment

Recent Posts

September 2020
M T W T F S S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930