//
you're reading...
ACTUALITATE

SCANDAL LA AJOFM OLT, STAREA AGENTICĂ ÎN FLOARE!!!

imagine.php

Oameni buni, nu mai suport nesimțirea și bătaia de joc! Așadar, fac pitici pe creier când o simt pe propria-mi piele…

Pe data de  11 ianuarie, anul domnului 2016, eram la AJOFM Olt pentru viza lunară de șomaj. De ce șomaj?

Pentru cei care mă cunosc știu de nemernicia (n.a. – a se citi hoție și corupție) celor din ISJ Olt, din vara trecută, când am fost furat pe față la examenul național de Titularizare. Când dintr-un 8 solid, am obținut doar 7,55, respectiv media a doua pe Olt la disciplina Economie. iar după contestație, am fost EXECUTAT, atribuindu-mi-se doar…5,95!!! Ce josnicie!!!! Mulțumiri Feliciei Man, șefa ISJ Olt!!!

Dar să revenim la oile noastre! Așadar, în Slatina, la AJOFM Olt, astăzi, coadă, puzderie de oameni, pentru viza lunară de șomaj.

Coada nu se micșora doar creștea!

DIGITAL CAMERA

AJOFM Olt

La ghișeu, verificând era aceeași cucoană cu care mai avusesem mici diferende la întocmirea dosarului de șomaj (n.a. – făcând astfel de trei ori drumuri la fiecare din cele trei școli la care predam Economie – liceele Vitomirești, Filipescu din Caracal și cel din Izvoarele, respectiv 3 ori trei drumuri dacă nu ați înțeles. Pe banii mei care se presupune că nu-i am, de vreme ce vin la AJOFM pentru șomaj ).

Fierbeam în mine! Vorba lui Caragiale! Când gardianul de acolo are nefericita idee de a se adresa către noi cu pretenția să facem loc că e prea multă aglomerație la intrarea în AJOFM.

Ei, tată! Atâta i-a trebuit! Am izbucnit dintr-o dată! SCANDAL!!! I-am făcut cu ou și cu oțet pe cei din AJOFM, că nu își fac treaba și că în nesimțirea lor își bat joc de noi! Lumea evident s-a trezit și ea, fiind susținut în acuzațiile pe care le aduceam celor din AJOFM!

Am acuzat-o pe cea de la ghișeu pe față ca fiind un om cu personalitate agentică! Recomandându-i un dicționar de specialitate ca să afle și sărmana ce înseamnă! Așa s-a născut și fascismul, din nepăsare și din lipsa asumării responsabilității faptelor personale! Birocrație neasumată… Rușine!!!

După răzmeriță s-a deschis un nou ghișeu, unde o doamnă cu mult bun-simț a făcut treaba celeilalte cu personalitate agentică…

Și totul a mers uns ca pe roate!

Concluzia care se cere: Oameni buni, nu mai stați ca oile! reacționați! Nu vă mai lăsați călcați în picioare, ce dracu!

Florin Deaconu

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Recent Posts

January 2016
M T W T F S S
« Dec   May »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
