//
you're reading...
ACTUALITATE

Bătaia de joc a RCS-RDS… uite de-al dracului nu vă mai dau datele de identificare absurde!!!

rcs rds slatina

Miercuri, 12 februarie a.c., orele, undeva în jurul a 9:30 A.M, o zi minunată de iarnă…temperaturi pozitive, soare, nimic nu avea să-mi strice ziua…

Ei bine, nu! Dintr-o dată internetul, telefonul și televiziunea prin cablu au picat. Mersi frumos RCS-RDS!!!

Din spirit civic sun la firma mai sus menționată. Aștept, aștept, aștept… la un moment dat răspunde o voce de fată, se recomandă, eu mă recomand, îi explic că rețeaua RCS RDS e căzută…și…evident, domnișoara mă și ia la întrebări…unele cică de identificare…

Personal încerc să înțeleg respectiva situație de a evita telefoanele date la mișto…dar…prietene, când ști deja că ai o problemă cu rețeaua voastră de 2 lei…nu îți mai bate joc de mine, clientul, consumatorul…deci regele într-o economie de piață! Că doar așa am învățat în școală la disciplina Economie!,

Cum spuneam, îi zic duduii numele și prenumele, vad că vrea mai mult…de-a dreptul sictirit îi spun rapid strada, blocul și apartamentul. Credeți că a fost de-ajuns? Nuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Don’șoara îmi mai cere și numărul străzii. Absurd!!!!!!!!!!!! Am văzut negru în fața ochilor!!!

Nu, nu, uite de-al dracului nu vă mai dau nici un număr!!! Am urlat la ea! Credeți că sun la mișto?! Codul fiscal nu îl vreți? Atâta timp cât știți că există o problemă în rețea ce e cu bătaia asta de joc?!

La final, ne-au urat unui altuia o zi plăcută! Se întâmplă în Slatina, județul Olt, România!

Florin Deaconu

Discussion

3 thoughts on “Bătaia de joc a RCS-RDS… uite de-al dracului nu vă mai dau datele de identificare absurde!!!

  1. De multe ori m-am intrebat de ce nu parasesc RCS RDS……………….

    Posted by Slatina | 12,02,14, 8:53 pm
  2. Degeaba te-ai agitat tataie Deaconu și te-ai intitulat sictirit, ai sunat la o firma de servicii iar abonamentul nu-l ai pe rețea ci pe persoana fizica deci angajata nu te identifica pentru a te cunoaște Făt Frumos mai bine ci pur și simplu și indeplinea atribuțiile de servici și întreba un nătărău ca tine ca să-i poate rezolva problema.

    Posted by Un om care gandeste | 02,09,17, 2:53 pm
    • Amice, esti IMBECIL??? Eu m-am recomandat Deaconu Florin, i-am spus si adresa …tot..si problema care exista..si ea se trezeste dupa toate acestea sa ma intrebe de al doilea prenume al mei?! Chiar esti prost sau faci pe prostul?!

      Posted by florin deaconu | 07,09,17, 7:46 pm

Leave a Reply

Recent Posts

February 2014
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  
