//
you're reading...
ACTUALITATE

Băăă, ungurilor, ia mai duceți-vă dracu’!!! Trăiți în ROMÂNIA!!!

alaturi de Sabina

O elevă de clasa a IX-a din Covasna, Liceul Korosi Csoma Sandor, susţine că este persecutata la şcoală pentru că a purtat o bentiţă tricoloră la şcoală. Fata susţine că elevii de la secţia maghiară au huiduit-o şi au înjurat-o. Mai mult, eleva spune că diriginta i-a cerut să-şi dea jos bentiţa pentru că provoacă prea multe discuţii în cancelarie şi strica imaginea şcolii.

Pentru gestul de a purta bentiţă tricoloră la şcoală, eleva a fost nevoită să dea explicaţii în faţa directorului, iar, azi, diriginta i-a tăiat bentiţa cu o foarfecă.

Sabia a declarat presei centrale: “N-am luat vreo decizie în comun, pur şi simplu ne-am dus trei colegi cu o cocardă , cu o bentiţă şi cu un steguleţ, toate tricolore. Vineri am început şi am continuat luni şi marţi. Colegii de la secţia maghiară m-au huiduit şi mi-au adresat fel şi fel de cuvinte jignitoare, n-aş vrea să le reproduc aici. Doamna dirigintă mi-a spus să nu mai port bentiţa tricoloră pe cap, pentru că se discută în cancelarie foarte mult despre asta. Am ascultat-o şi am pus-o la brâu. Şi astăzi a venit la mine să mi-o ia . A venit cu o foarfecă, cred că intenţiona s-o taie, nu ştiu dacă a tăiat-o sau dacă a smuls-o, că era prea mare agitaţia. N-aveam ce să fac, doar nu era să mă iau la bătaie cu doamna dirigintă… Până la urmă mi-a luat-o şi  a plecat cu ea. M-au întrebat cu ce scop am făcut asta, ce am avut de câştigat, mi s-a spus că asta e instigare, că am stricat imaginea şcolii..Mi s-a mai spus că am făcut-o lată, că problema a fost ridicată la nivel naţional, că am instigat …Şi-am întrebat şi eu; ”la ce am instigat?’’ , le-am spus că n-am avut nimic de demonstrat, că atâta timp cât şcoala nu-mi impune o ţinută obligatorie pot purta ce vreau şi cam atât…Ba nu, mai e ceva, pe facebook am fost ameninţată cu moartea, înjurată şi făcută ţigancă de unul, Zsolt Lendvay Simon: “Moarte Sabina Elena !!!  Trăiască Ungaria Mare … Ţinutul Secuiesc în libertate, Ardealul nu-i România, România-Ţigănia, p…a mă-tii țigan!”

………………………………………………………………………………………………………………………….

Incredibilă nesimțirea ungurilor?! Băăă, ungurilor, ia mai duceți-vă dracu’!!! Trăiți în ROMÂNIA!!!

1. Luați aminte:

2. Așadar, în România trăiește poporul român!

3. Poporul român nu trebuie să mai admită nici un afront al unei minorități!

4. Minoritatea trebuie să respecte România, limba română, însemnele naționale, pe români și legile, fără să ceară favoruri speciale sub falsul pretext că sunt discriminați!

5. CINE FACE ASTFEL E INVITAT SĂ PĂRĂSEASCĂ IMEDIAT  ROMÂNIA!

6. Nu România are nevoie de minorități, ci ele au avut nevoia ca România să le primească, să le ofere adăpost, locuri de muncă, casă și hrană!

7. În România trăiesc în primul rând români!

Punct!

Florin Deaconu

Discussion

9 thoughts on “Băăă, ungurilor, ia mai duceți-vă dracu’!!! Trăiți în ROMÂNIA!!!

  1. Sa fie dati afara in suturi toti ungurii din tara! De urgenta!!!!! Felicitari, Sabina!

    Posted by Cristian V. Photography | 20,03,13, 7:10 pm
  2. Iredentismul maghiar nu mai are limite. Sa imi fie teama ca roman ca traiesc in Romania? Mars la cacat bozgorilor! Pana cand?

    Posted by Munteanu Andrei | 20,03,13, 7:20 pm
  3. Stiti ce, voi sunteti bozgori la Transilvania!

    Posted by Istvan | 20,03,13, 8:30 pm
  4. Istvan! Noi romanii suntem toleranti. Dovada ca ti-am lasat si comentariul. Dar daca mai intindeti coarda, bozgorilor, o sa cadeti in cur!

    Posted by florin deaconu | 20,03,13, 9:01 pm
  5. Eu sunt de acord cu copilul din spate…

    Posted by Istvan | 20,03,13, 9:17 pm
  6. istvan tu sa sugi p*la in stil romanesc

    Posted by y0 | 20,03,13, 9:35 pm
  7. Multumesc, asta a fost prea tolerant…

    Posted by Istvan | 20,03,13, 9:45 pm
  8. Ungurilor, vreti pamant ardelenesc? veniti de-l luati d la mine si d la ai mei!!! va asteptam cu mare drag…de tara!!!si in numar cat mai mare

    Posted by Gwimplayne | 21,03,13, 2:51 am
  9. Aici exista o petitie pentru sustinerea Sabinei: http://www.yousign.org/ro/tricolor

    Posted by Dragos VANA | 21,03,13, 3:18 am

Leave a Reply

Recent Posts

March 2013
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
