//
you're reading...
Uncategorized

Dolce far niente…

bala si valcov-crop

Mersi, Dan Bălășescu, ex-viceprimar de Slatina, pentru viața mea boemă din ultimii aproape trei ani! A se citi, fără job. Mersi, PDL Olt! Mersi, Darius Vâlcov! Ș.A.M.D….

Mersi că ați închis publicația Săptămânalul de Olt! După ce v-am făcut campanie, în 2009, președintelui vostru, Traian Băsescu! Nu aveați bani să țineți un amărât de săptămânal? Tipic băsescian, v-a durut în cur de oameni…până și de ai voștri…Măcar, Băsescu după nume este de origine kumană, deci om al dracului…perfid…Dar voi?  Propensiune oltenească spre jigodism? Probabil…

Mă întreb dacă nu vă este rușine de comportamentul vostru în ce privește persoana mea?

Dar de promiscuitatea voastră la PSD Olt?

Nu? Normal că nu vă este, doar aveți toți burțile pline de bucate, de bani și de proprietăți…

Ce o să luați, mă, cu voi după ce veți muri?

În ce mă privește, nu mor caii, când vor câinii…Sunt în vacanță! Nu am furat nimic niciodată…Nu știu și nici nu pot să o fac…Sunt liniștit. Voi?

În rest…dolce far niente! Mulțumesc frumos statului român!

Florin Deaconu

Discussion

One thought on “Dolce far niente…

  1. Sunt liberal si imi este rusine de ce se intampla in orasul nostru. Porcii vor ramane porci. Am patit-o si eu cu porcii astia la anveloparea blocurilor

    Posted by un liberal | 13,01,13, 8:23 pm

Leave a Reply

Recent Posts

January 2013
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
