//
you're reading...
POLITICA

Hitler şi Iuda însumaţi la un loc şi tot nu ar fi pierdut Referendumul din 29 iulie!!!

Mi-e scârbă de jocurile politice murdare de la Referendumul pentru demiterea lui Traian Băsescu. Mi-e silă de…”Flacăra democraţiei”.

Practic, Hitler şi Iuda însumaţi la un loc şi tot nu ar fi pierdut Referendumul din 29 iulie 2012!!! Aşadar, cum să-l piardă Traian Băsescu?!

Pragul electoral? O mizerie absolută… Acum…. să înţelegem că Băsescu este preşedintele unei Românii utopice cu 22 de milioane de locuitori?!

Oricum ar fi, vin ai noştri, pleacă ai noştri, noi rămânem tot ca proştii!

Ce ar fi însă ca în România să crească numărul de job-uri la 10 milioane? În prezent sunt doar 5 milioane. Al dracului de puţine şi mai ales majoritatea prost plătite. Mi-e silă de toată clasa politică. Dar mai ales mi-e silă de Traian Băsescu. Un om viclean si inteligent când e vorba de a-şi scăpa propria piele!

De ce nu şi-a folosit “inteligenţa” pentru prosperitatea poporului român? Mă întreb şi eu…

Florin Deaconu

Discussion

7 thoughts on “Hitler şi Iuda însumaţi la un loc şi tot nu ar fi pierdut Referendumul din 29 iulie!!!

  1. unde sunt aia 7.5 milioane? ca demonstreaza maxim 200. da’ de manariile facute, de aia care au votat de cate 11 ori, nu ti-e sila? daca nu se privatiza atat prin 92-2000 aveai si locuri de munca acum!

    Posted by fredie | 30,08,12, 2:15 am
  2. Pentru Fredie un raspuns din IL Caragiale: Amice, esti imbecil! Si impertinent. Romania il uraste pe Basescu.

    Posted by caracaleanul | 30,08,12, 7:10 pm
  3. pe aceeasi linie, ‘ aprob pozitiv ‘

    Posted by PSD | 30,08,12, 8:55 pm
  4. Care Romania prietene? te-au delegat pe tine purtator de cuvant? pana una-alta, uite ca este presedintele nostru, al meu, al tau al Romaniei.

    Posted by Fredie | 31,08,12, 12:48 pm
  5. Dragi cititori, limbajul injurios il consider in general dezagreabil…In rest, pot afirma, fara sa gresesc, ca Romania si poporul roman, in general, au o mare lehamite fata de “presedintele” Basescu Traian…

    Posted by florin deaconu | 31,08,12, 1:16 pm
  6. de obicei omul cu limbaj saracacios si fara argumente recurge la jigniri (a se vedea postarea dlui. Caracaleanu). daca omul are o alta opinie, nu inseamna ca este imbecil si impertinent. stim cu totii cui apartine sloganul “daca nu esti cu noi, esti impotriva noastra”.

    Posted by eu | 31,08,12, 3:53 pm
  7. pe caracaleanu dupa nume iti di seama ca e prost!

    Posted by sv | 09,09,12, 10:32 am

Leave a Reply

Recent Posts

August 2012
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
