//
you're reading...
POLITICA

Oficial şi fără nici o ruşine, Darius Vâlcov este membru PSD Olt şi candidatul PSD pentru Primăria Slatina!

Ceea ce se vehicula de mult timp în presa locală, a fost parafat astăzi, 2 aprilie, la Slatina, în cadrul unei conferinţe de presă a PSD Olt: Oficial, Darius Vâlcov este membru PSD Olt şi candidatul PSD pentru Primăria Slatina!

Başca, a fost nevoie, se pare, şi de prezenţa mai-marilor PSD – Victor Ponta şi Liviu Dragnea, pentru a parafa această trecere a ex-pedelistului Darius Vâlcov.

Victor Ponta a descris acest eveniment ca „unul important pentru Slatina, judeţul Olt şi pentru partidul pe care îl reprezint”.

Totodată, Darius Vâlcov a anunţat public că la Slatina va avea loc una dintre cele mai mari victorii din ţară ale USL, argumentând trecerea prin faptul că face parte din aceeaşi  generaţie cu Victor Ponta şi că pe plan administrativ de peste doi ani are relaţii foarte bune cu Paul Stănescu.

Ne întrebăm dacă atunci când se milogea de preşedintele CJ Olt, Paul Stănescu, pe 25 februarie 2010: „Domnule preşedinte nu se poate să nu-mi daţi voie să vorbesc!”, iar Paul Stănescu chema poliţia ca să-l dea afara din sala Consiliului Judeţean, relaţiile erau „foarte bune”?!

Până una alta, părerea majoritară a presei locale din Olt, neaservite politic, este de părere că la Slatina s-a parafat O MARE MIZERIE!

Nu mai e moral, nu mai e prinţip, nu mai e nimic…Ruşine!!!

Florin Deaconu

Discussion

3 thoughts on “Oficial şi fără nici o ruşine, Darius Vâlcov este membru PSD Olt şi candidatul PSD pentru Primăria Slatina!

  1. Cum eta aia? PDL – USL acelasi cacat E? Nu mi aduc aminte bine! Dar s ar putea sa ma insel! Cine stie :))))))))))) toti prostii sunt activisti de partid! Doctrina? Da o dracu’!

    Posted by Dorin Stefan Andreescu | 02,04,12, 11:08 am
  2. Pfff, mi-am reamintit: PDL-USL aceiasi mizerie! = FSN = PCR

    Posted by Dorin Stefan Andreescu | 02,04,12, 11:12 am
  3. Pfff, mi-am reamintit: PDL-USL aceeasi mizerie! = FSN = PCR

    Posted by Dorin Stefan Andreescu | 02,04,12, 11:14 am

Leave a Reply

Recent Posts

April 2012
M T W T F S S
« Mar   May »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
